Není důležité jen to, co říkáte, ale také kdy a jak informaci sdělujete. Správná forma a načasování sdělení je pro dobrou komunikaci klíčové.
Pro jednotlivce je optimální formou vzdělávání individuální koučink na konkrétní témata, pro více osob je možné sestavit vzdělávací program v podobě školení nebo workshopu.
Přímo u Vás ve společnosti – max. počet 10 osob, speciální zaměření na jednu až dvě oblasti /mediální strategie, média a jejich fungování, strategická komunikace, krizová komunikace, mediální vystupování, atd./
ve firmě nebo externě – dle požadavků klienta, včetně možnosti vyzkoušení a výuky audiovizuálních dovedností.
externí kurzy, včetně ubytování a doplňujícího programu – cvičení, relaxace – dle zadání klienta /výuka zvolených oblastí + sport, wellness, joga, meditace/
Krátkodobé, dlouhodobé dle dohody a potřeb klienta – jejich cílem je zpětná vazba, případně doplnění informací po zkušenostech z praxe a rychlá pomoc v nepřehledných a komunikačně komplikovaných situacích.